Цијењени рођаци Гвозденовићи


кликни да увећаш...

Овако почиње писмо Д. Васовић из Кладова, написано 17.02.1985.године.

Писмо, из којег смо ми, "Цијењeни рођаци Гвозденовићи", као потомци Димитрија Савовог Гвозденовића сазнали - да нам најближи рођаци, потомци Јована Савовог Гвозденовића, брата Димитријевог, живе у Србији и презивају се Васовићи!

Искреност и љубав којом је свака реч у овом писму испуњена учинила га је породичном реликвијом према којој ћемо се и на овом месту са дужним поштовањем опходити.

Управо због тога, а превасходно због поштовања према Д. Васовић, из писма ћемо цитирати само оне делове који по свом садржају представљају документарни прилог теми по којој се ова страница и зове - "Гвозденовићи из Доње Бијеле".

Дакле, Д. Васовић, у писму каже:

"Како сам једна од потомака фамилије Гвозденовић, а расла ван Црне Горе којој сам привржена по оцу и мајци, те како дођох једним случајем до ове адресе на коју се обраћам, то користим прилику да успоставим везу са Вама. Наиме, ријеч је о Васовићима који узеше ово презиме некада давно кад пређоше из Црне Горе у Србију... Љета 1967.године деда ми је преминуо, мој дјед Бугосав (Гвозденовић) Васовић ... Прије мјесец дана, добила сам од деде Бегана Луковића једну слику из 1935.год. Ту слику баби - Мари покојној шаљу унуци: Димитрије, Милош и Мица. Фотограф је био извјесни Саво Милић из Пљеваља. Слика датира од 3.XII-1935.године. Рукопис је веома лијеп и читак."


Нема коментара: